Liceul Tehnologic comuna Vernesti anunta cu mandrie, dobandirea Acreditarii Erasmus+în domeniul Educaţiei şi Formării profesionale nr. 2021-1-RO01-KA120-VET-000042408.
In anul scolar 2022-2023 implementam Proiect nr. 2022-1-RO01-KA121-VET-000055395, în cadrul Acreditării Erasmus+ în domeniul educaţiei şi formării profesionale, prin care 9 cadre didactice participă la cursuri de formare şi activităţi tip job-shadowing pentru îmbunătăţirea actului educaţional în învăţământul profesional şi tehnic, iar 24 de elevi participă la stagii de formare profesională. Valoare totală: 96.370 euro.
Obiective propuse:
1. Cresterea sanselor de integrare pe piata muncii si imbunatatirea competentelor profesionale prin asigurarea accesului la practica in context european pt. min 35% din elevii IPT in perioada 2022-2027.
2. Scaderea cu minim 15% a abandonului scolar in IPT urmatorii 5 ani prin asigurarea accesului la formare si pregatire practica de calitate la nivel european pentru elevii cu oportunitati reduse.
3. Cresterea calitatii pregatirii oferite de Liceul Tehnologic Vernesti prin dezvoltarea constanta a componentei digitale a IPT si a metodelor si instrumentelor de predare in perioada 2022-2027.
In continuare, ne dorim sa va impartasim experienta elevilor nostri in mobilitatea de formare Erasmus+ aici
"Scoala intre dorinta si putinta" este un proiect inscris in Calendarul activitatilor educative regionale si interjudetene an scolar 2022 - 2023, nr. 24954/06.02.2023 aprobate de Ministerul Educatiei, la pozitia 511.
Pentru a putea participa la activitatile proiectului, va invitam sa accesati urmatoarele documente:
-Regulament aici
-Acord de parteneriat aici
-Proiectul integral aici
Astfel, Liceul Tehnologic comuna Vernești, jud. Buzău inițiază simpozionul regional pentru cadre didactice cu tema „ Școala între dorință și putință”, produs al proiectului Erasmus+ nr. 2021-1-RO01-KA121-VET-000055395, ȋn cadrul Acreditării Erasmus+.
OBIECTIVELE PROIECTULUI:
O1.Dezvoltarea abilităților și competențelor de exprimare artistică a opiniei proprii;
O2. Promovarea colaborării ȋntre instituții;
O3.Schimbul de bune practici în domeniul prevenirii abandonului şcolar;
O4. Optimizarea relaţiei elev – părinte, părinte – şcoală, elev – profesor;
O5. Prevenirea şi diminuarea eşecului şcolar prin stimularea interesului pentru educaţie, pentru autocunoaştere şi valorizare personală, prin stabilirea unor obiective de viaţă realiste de către elev-părinte.